Mať dobre zaškolený personál je umenie.

Na prvom/ druhom stretnutí sa často rieši otázka, že ako sa vieme odlíšiť od (zdravej/nezdravej) konkurencie a zároveň naznačia aby to zase nestálo projekt veľa peňazí. Človek s investíciami ale nemá jasnú, ucelenú predstavu o koncepte, kam sa bude uberať v budúcnosti, chýbajúca prax v obore. Toto je živná pôda pre ľudí ako som ja. Toto všetko viem do konceptu priniesť. Odovzdávanie skúseností iným. 🙌

Bude to znieť vtipne ale v dnešnej dobe stále stačí ponúknuť úprimný servis a hneď ste o triedu lepší ako 60 – 70% zvyšných podnikov. Ale čo s tými chýbajúcimi tridsiatimi percentami? 🤷‍♂️

Tu občas postačí aj malý detail navyše. Drvivá väčšina reštaurácií totiź robí iba základnú službu v podobe: príde, objedná, prinesie, zaplatíte a dovidenia. A keď ne/necháte tip za slabý servis, tak na vás ako bonus aj špatne pozrú. Haha. 😄

Úprimný servis v našich očiach má znamenať niečo ako byť autentický a milý, koncepčne transparentný a komunikatívny. Vtedy schopnosť sa odlíšiť, doplnená o malý detail hrá pre zákazníkov veľkú rolu. 🏆

Úprimný Servis znamená byť:
– otvorený
– autentický
– komunikatívny
– správne priateľský
– stále profesionálny

Pokiaľ v takto dotiahnutom koncepte máte aspoň jedneho zamestnanca, ktorý je otvorený, komunikatívny a miluje interakciu s ľuďmi. Tak pri zladení týchto všetkých troch aspektov, môžem s určitosťou povedať, že ste vyhrali jackpot. 🎉

Pokiaľ si na to netrúfate sami, tak si tú službu stále ešte viete u mňa objednať a spoločnými silami ju vieme zrealizovať. Aktuálne som otvorený pre celé Slovensko a východné Čechy. 🙌

Pekný a progresívny rok priatelia.
S pozdravom Boris. 👋

P.S.: Na fotke je milý nástroj pre interakciu. Hravou formou nás vedie k otázkam, ktoré smerujú na koncept (zamestnanca, majiteľa), pre ktorý je toto jedinečný moment ako sa viac spoznať so zákazníkom. Ukážeme im vašu myšlienku, vaše pozadie firmy a jej samotnej cesty. (r.2016) ❤️

** Je to stále tak podceňované a pritom tak nesmierne dôležité. 🧠