Mať dobre zaškolený personál je umenie.

Na prvom/ druhom stretnutí sa často rieši otázka, že ako sa vieme odlíšiť od (zdravej/nezdravej) konkurencie a zároveň naznačia aby to zase nestálo projekt veľa peňazí. Človek s investíciami ale nemá jasnú, ucelenú predstavu o koncepte, kam sa bude uberať v budúcnosti, chýbajúca prax v obore. Toto je živná pôda pre ľudí ako som ja. Toto všetko viem do konceptu priniesť. Odovzdávanie skúseností iným.

Bude to znieť vtipne ale v dnešnej dobe stále stačí ponúknuť úprimný servis a hneď ste o triedu lepší ako 60 – 70% zvyšných podnikov. Ale čo s tými chýbajúcimi tridsiatimi percentami?

Tu občas postačí aj malý detail navyše. Drvivá väčšina reštaurácií totiź robí iba základnú službu v podobe: príde, objedná, prinesie, zaplatíte a dovidenia. A keď ne-/necháte tip za slabý servis, tak sa na vás ako bonus ešte nepríjemne pozrú. 🙂

Pod pojmom úprimný servis sa myslí byť autentický, milý, transparentný a komunikatívny. Je dôležité, aby zamestnanec, ktorý je v kontakte so zákazníkom, bol otvorený, komunikatívny a mal rád interakciu s ľuďmi. Vtedy schopnosť odlíšiť sa, doplnená o tento „detail“ hrá pre zákazníkov veľkú rolu.

Úprimný Servis znamená byť:
– otvorený
– autentický
– komunikatívny
– správne priateľský
– stále profesionálny

Keď sa tieto aspekty spoja, môže to priniesť veľký úspech. Dalo by sa povedať, že ste vyhrali malý jackpot.

Ak sa nechcete do toho púšťať sami, môžete si túto službu u mňa objednať a spoločným pričinením ich zrealizovať. Som dostupný pre celé Slovensko, východné Rakúsko a Českú republiku.

Pekný a progresívny rok priatelia.
S pozdravom Boris.

Každý detail je dôležitý lebo na konci spolu tvoria dokonale funkčný celok.