Mať dnes kvalitne zaškolený personál je skutočnou vzácnosťou.
V úvodných stretnutiach s klientom sa otvára otázka, ako sa môžeme odlíšiť od konkurencie. Občas klienti naznačia, že chcú minimalizovať počiatočné náklady do projektu, ktoré sa týkajú tejto oblasti. Majitelia alebo investori možno ani nemajú jasne ucelenú predstavu o smerovaní ich konceptu, nakoľko im chýba potrebná prax v danej oblasti. Tu prichádzam ja so svojimi skúsenosťami, ktoré im viem efektívne integrovať.
V dnešnej dobe už iba ponúknutím úprimného (kvalitného) servisu sa zaraďujeme do možnosti stať sa o triedu lepší ako 50-70% iných podnikov v okolí.
Niekedy postačí malý detail. Drvivá väčšina konkurencie poskytuje iba tú základnú službu kedy zákazníci prídu a personál ich objedná, prinesie sa objednávku a po skonzumovaní zaplatia. To je v dnešnej dobe veľmi málo. Poskytnutím autentického servisu a príjemnej interakcie zákazníkovi, môžete výrazne preskočiť konkurenciu.
Pod pojmom úprimný servis si predstavujem mať správne nastavený pomer medzi tým ako byť milý, autentický, dôveryhodný, priateľský a profesionály. Zamestnanci, ktorí sú v kontakte so zákazníkom, by mali byť otvorení, komunikatívni a schopní interagovať podľa ich nálady alebo charakteru osobnosti. Zákazníkom tak poskytujeme jedinečný zážitok.
Byť:
– otvorený (milý)
– autentický
– dôveryhodný
– priateľský
– profesionálny
Ako náhle sa tieto aspekty spoja, môže to priniesť ovocie vo forme úspechu, kedy sa bude váš marketing šíriť medzi zákazníkmi ústnym podaním. A to už môžete vnímať ako významnú výhru v podnikaní. V každom jednodm detaile je uložený kľúč k dokonalosti.